środa, 4 stycznia 2012

2012, please be good to me...


Spódnica z półprzezroczystym dołem (uszyta przez moją mamę) zaskakuje swoją uniwersalnością. Sprawdza się zarówno w wersji egzaminowo-wieczorowej jak i codziennej. Moje zamiłowanie do tego typu ubrań wzrasta wraz z początkiem nowego roku i trwa mniej więcej do rozpoczęcia sezonu letniego (czyt. sezonu najmniej przemyślanych zakupów).No, ale od czego są noworoczne postanowienia? ;)

Maxi skirt with transparent bottom (my mum’s DIY) is so universal. It’s good to wear for an exam, evening and daywear versions. I’m trying to make a reasonable shopping and not to be familiar with sales. Those are my New Year’s provisions.

2012, please be good to me…

40
41

DIY skirt I Bershka sweater I Vintage bag I H&M necklace I Bronx boots
 

40 komentarzy:

  1. Wszystko gra, jak najbardziej. Świetna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś genialna. w życiu nie pomyślałabym o połączeniu tego typu spódnicy z nerką w stylu boho :O uwielbiam cię!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz na pierwszym foto:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna stylizacja, bardzo mi się podoba twój kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny sweterek i też bym chciała aby moja mama takie piękne ubrania robiła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem spódnica jest świetna, całość również.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci tej spódnicy! Kolory są także świetne według mnie - moje ulubione ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja ;)

    bajkaozyciu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor włosów masz śliczny ;)
    Fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sweterek swietny!

    szkoda ze nie ma zbizenia naszyjnika bo wyglada interesująco!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. MECHANICALGIRL: ZOOM NA NASZYJNIK BYŁ TUTAJ:
    http://dayweardilemmas.blogspot.com/2011/11/mottled-gray.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne włosy! Ładny zestaw, pasuje do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne włosy masz! ^^
    Dodaje ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tego co słyszałam kilka produktów ma fenomenalną jakość za tak niskie ceny, tak więc opłaca się patrzeć na te tańsze marki ;)
    Nie mogę się nacieszyć Twoimi włosami!
    Pozdrawiam!

    Patrycja,
    window-on-the-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten zestaw jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  16. beautiful. i have the same maxi skirt. i wear it allll the time last summer

    xo katrina
    theyoungbridgetjones.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny kolorek włosów, mam teraz coś do podobnego, ale nie do końca mi wyszło :P
    I bardzo ładny sweterek, spódnica też super, ale ja nie lubię takich :D

    OdpowiedzUsuń
  18. masz takie piękne włosy i piękne zdjęcia... obserwuję, a co!

    OdpowiedzUsuń
  19. super ta spodnica!
    przydałaby się taka w mojej szafie

    OdpowiedzUsuń
  20. mam bardzo podobną w swojej szafie ,tyle że przód mam krótszy a tył jest maxi ..i chyba nie mam odwagi jej ubrać . ale ty wyglądasz wspaniale i po zobaczeniu tego posta mam coraz więcej odwagi haha ,megamegamega!

    alix

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe połączenie.
    Wyglądasz świetnie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny sweterek! od dawna takiego szukam.
    i zazdroszczę spódnicy!;)

    OdpowiedzUsuń
  23. chcę cię zaprosić do wzięcia udziału w konkursie ,który organizuje na moim blogu :) Zapraszam - www.daajaA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ale masz śliczną urodę ! :) swetek i kolor twoich włosów mm ideał ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie bardziej zauroczył sweterek niż spódnica, ale ta też niczego sobie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz cudny kolor włosów :D
    Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  27. so simple and yet so polite! leve it !
    And your hair.. you look so powerfull, adorable!

    kiss

    OdpowiedzUsuń
  28. przejrzałam Twojego bloga - masz naprawdę świetny styl, stylizacje w sweterkach wygrywają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie wyglądasz! i zdjęcia mają niesamowity klimat!

    OdpowiedzUsuń
  30. I wish that my own mother could do something like that for me! Lucky you :--D

    OdpowiedzUsuń
  31. nice that skirt girl, come and enter my first giveaway ! good luck

    http://www.like-mousse-au-chocolat.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna robota z tą spódnicą! obserwuję, super tu masz. :P

    OdpowiedzUsuń