środa, 20 czerwca 2012

Sugar free


Kiedy sklepowe wystawy zaczynają molestować wielkimi napisami SALE, ja kupuję nieprzyzwoicie tanie koszulki. Tnę, odcinam, szyję, przyszywam, a potem łączę ze wszystkim, co mi wpadnie w ręce. Dziś z boyfriendami i jeansową kurtką.

When shops start reduction of prices I always buy cheap t-shirts.
I cut out, sew on and combine it with all what falls into my hands. Today with boyfriend jeans and vintage jacket.

79 82 81 83 84

DIY t-shirt I Reserved pants I vintage jacket I Parfois watchI Vagabond shoes

29 komentarzy:

  1. gorgeous as always. i like the rolled up chino, it is a seriously cool look xo

    The Young Bridget Jones

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne połączenie. kurteczka strasznie ładna.
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super kurtka, idealna. I tshirt też mi się baaardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby prosta przeróbka, a jaki efekt... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze nasze projekty są najlepsze, bo oryginalne :)
    Masz niesamowite te włosy swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna katanka , bluzeczka i włoooosyy !! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już pół szafy przerobiłam... :P

    OdpowiedzUsuń
  8. przerobiony top jest świetny! i do tego, mój ostatnio ulubiony, kolor wrzosu ;> a buty z Vagabond przymierzałam, ale ze smutkiem zostawiłam w sklepie, bo 38 za małe, a 39 za duże. ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 37, ale rozmiarówka rzeczywiście przedziwna. Mierzyłam chyba z 15 razy 37 i 38, gdzie zwykle przy butach tej firmy nie mam najmniejszych wątpliwości co do rozmiaru.;)

      Usuń
  9. Jesteś czadowa :) Niedawno kupiłam podobne buty, w Twoim zestawie wyglądają ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosto ale coś jest w tym zestawie, że przyciaga oko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. shirt wyszedł świetnie: oryginalny i w fajnym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  13. O to właśnie powinno chodzić w modzie, żeby dodawać do niej coś swojego. A buty prezentują się o wiele lepiej niż na wystawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka jest genialna !!!

    Obserwujemy i zachęcamy do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie Ty masz piękne włosy! I wgl sama jesteś śliczna :) ale kolor włosów tak podkreśla tę stylizację! pięknie kontrastuje z niebieską jeansową kurteczką! a za Sandrę Bullock dziękuję bardzo jestem zaszczycona xd kiedyś już słyszałam o Beyonce porównanie, ale wydawało mi się zupełnie nietrafne ;p
    gorąco pozdrawiam! :*:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojejku musiałam się dodać do obserwatorów bo masz ekstra stylizacje na tym blogu. no i nie mogę przestać zachwycać się włoskami, które je podkreślają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No koszulka wyszła rewelacyjnie, a całość super. Masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz rewelacyjnie. świetna koszulka, włosy, spodnie, zegarek. "wow"!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyszła Ci ta koszulka;)
    Obserwujemy?

    www.or-and-kw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny zestaw :)) Świetny kolor włosów. Dodaje do obserwowanych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. masz bardzo piękne włosy. ! :)

    OdpowiedzUsuń